Close

معرفی پروژه

درباره ما

طی دو دهه گذشته همراه با توسعه فیزیکی شهری و تغییرات در سبک زندگی ، فعالیت های اقتصادی متناسب با وضعیت و شرایط زمان تغییر پیدا کرده است.

این تغییرات  تولد مجتمع های مدرن در شهرهای امروزی را به همراه داشته است  تا با متمرکز نمودن انواع کالاها در یک مکان و ایجاد سهولت دسترسی در شهرهای بزرگ مکانی را برای خرید و تفریح ایجاد نماید.

شهر مشهد به عنوان دومین کلان شهر ایران با دارا بودن بیش از ۲۵میلیون زائر و گردشگر در سال ،شایسته احداث مجتمع مدرن در جهت پاسخگویی به نیازهای شهروندان و زائرین و گردشگران می باشد.

احداث مرکز خرید و سرگرمی ستاره شهر در مهمترین قطب تجارت گردشگری شهر مشهد در این راستا
می باشد .

مساحت زمین پروژه ۹۴۰۰ متر مربع است و زیر بنای کل آن بالغ بر ۷۳۰۰۰ متر مربع می باشد. زیر بنای تجاری ساختمان ۴۹۵۰۰ متر مربع مشتمل بر ۲۴۰ واحد تجاری جمعاً به مساحت ۲۴۰۰۰ متر مربع است .

معرفی جاذبه ها

  • تلفیق خلاقانه چرخ و فلک با ساختمان

برای اولین بار و به همت تیم فنی و اجرایی پروژه ، سازه چرخ و فلک با ساختمان مجتمع تجاری ترکیب گردیده است . حل مسایل معماری و مهندسی این پروژه حاصل همفکری و خلاقیت چند کارگروه تخصصی متشکل از اساتید ، معماران و هنرمندان برگزیده کشور است. افزوردن چرخ و فلک به پروژه ویژگی بی بدیلی را به آن می دهد و آن را در میان تمام مجتمع های تجاری کشور و دنیا برجسته و  متمایز می نماید.

چرخ فلک ستاره شهر با ارتفاع ۸۵ متر و  قطر ۶۸ دارای ۱۶کابین سرپوشیده با خدمات سرمایش و گرمایش می باشد . که  ۴ کابین VIP   و دارای خدمات ویژه است  .  ترکیب خلاقانه بخش های تجاری با شهربازی و
چرخ وفلک ، مرکز خرید و سرگرمی ستاره شهر را به مجموعه ای کامل جهت خرید ، تامین نیازها ، تفریح و گذاران اوقات فراغت تبدیل نموده است .

  • موقعیت خاص پروژه
  • مجاورت با بزرگراه و سهولت دسترسی برای زایران و مجاوران
  • همجواری با پروژه های موفق منطقه گردشگری سپاد
  • وجود بوستان و فضای سبز در ضلع شرقی پروژه
  • مجاورت با پارکینگ عمومی روباز با ظرفیت بیش از ۳۱۰ واحد
  • ویژگیهای معماری پروژه
  • تلفیق هنرمندانه چرخ و فلک با بنای پروژه برای اولین بار در کشور
  • ورودی های متعدد ، راهروهای عریض ، نورگیرهای فراوان ، وید مرکزی زیبا که فضای داخلی پروژه را بسیار فرح بخش می نماید
  • فضاهای مبلمان و تجهیز شده عمومی و آب نما که بر نشاط و پویایی فضاهای پروژه می افزاید .
  • تلوزیون های شهری به کار رفته در بدنه ساختمان که علاوه بر زیبایی ساختمان ، امکان پخش تبلیغات کسبه را فراهم می نماید.
  • سهولت جابه جایی و دسترسی به فضاهای داخلی و طبقات مختلف از طریق طراحی ورودی ها و ارتباطات افقی و عمودی متنوع .
  • نور پردازی زیبای پروژه که جلوه بی بدیلی به منظره شب ساختمان می بخشد .

۴)حضور برندهای معتبر

هر مجتمع تجاری برای رسیدن به موفقیت به دو ویژگی مهم نیازمند است : اول طراحی و اجرای مناسب و مطلوب و دوم مدیریت صحیح راه اندازی و بهره برداری

مرکز خرید و سرگرمی سیتی استار به واسطه قرار گرفتن در منطقه نمونه تجاری گردشگری سپاد و برخورداری از معماری زیبا و مدرن ، قابلیت تبدیل شدن به یکی از بهترین مجتمع های تجاری کشور را دارد . همچنین تلاش بر آن است تا با برنامه ریزی دقیق و جامع در خصوص تعریف مشاغل و انتخاب خریداران ذیصلاح و دارای حسن شهرت ، شاهد رونق و شکوفایی این پروژه باشیم . لذا به منظور ایجاد بورس و تنوع فروشگاه های مختلف در یک یا چند صنف مرتبط ، برنامه ریزی لازم جهت حضور برند های معتبر در مرکز خرید و سرگرمی سیتی استار صورت گرفته است . در حال حاضر تفاهم نامه با چندین برند معتبر داخلی و خارجی برای حضور این برندها در مرکز خرید و سرگرمی سیتی استار منعقد شده است . همچنین مذاکرات با سایر برندهای معتبر داخلی و خارجی در حال انجام می باشد.

۵)فود کورت

بخش غذا و نوشیدنی در حال حاضر جزو بخش های الزامی مجتمع های تجاری مدرن می باشد. مطالعات مربوط به جانمایی بخش غذا و نوشیدنی در طبقات تجاری با حفظ تناسب مساحت این بخش با زیربنای خالص تجاری انجام گرفته است . توجه به ایجاد تنوع و پوشش کلیه نیازهای مربوط به بخش غذا و نوشیدنی از جمله محورهای مطالعاتی انجام شده است . همچنین در این مطالعات لزوم رعایت رعایت استانداردهای بهداشت و اتحادیه مربوطه در مرکز خرید و سرگرمی سیتی استار مورد توجه قرار گرفته است.

فود کورت مجتمع با مساحت بیش از ۳۰۰۰ متر با ارتفاع ۹ متر در طبقه سوم مرکز خرید در نظر گرفته شده است . با توجه به قرار گرفتن فود کورت در مجاورت چرخ و فلک، امکان سرو غذا در کابین های VIPچرخ و فلک از فود کورت نیز وجود دارد .

      ۶)شهر کوچک

شهر کوچک عنوان شهر مشاغل ستاره شهر است که با هدف آشنا کردن کودکان با مشاغل کوناگون و افزایش مهارتهای اجتماعی آنها شکل گرفته است . حدود ۵۰ فعالیت شغلی در شهر کوچک ایجاد می شود که کودکان بر اساس علاقه مندی خود یک یا چند شغل را در هر نوبت حضور انتخاب می کنند . از اهداف فرهنگی و اجتماعی شهر مشاغل می توان به ایجاد نشاط و شادابی برای کودکان ، انتقال مفاهیم اسلامی و ایرانی ، آموزش کودکان در حوزه اقتصادی و ارتقای سواد مالی، تقویت ارتباطات و تعاملات اجتماعی در حوزه کسب و کار آموزش فنون ارتباطات و مشارکت پذیری اشاره کرد .